Review: Cosmetic Plant Q10 Eye Contour Cream

Source: Cosmetic Plant
Am cumpărat această cremă, datorită faptului că eram într-o disperată nevoie de o cremă contur pentru ochi, dar nu știam nimic pe care să ma pot baza pentru efecte vizibile. Vorbind cu alte bloggerițe , am auzit de această cremă și am zis să o caut în magazine, cu toate că eram sceptică în privința ei, datorită faptului că este dedicată celor cu vârstă peste 30 ani.
Ajunsă în DM, am dat de crema asta și m-am gândit, hai să o încerc..
I bought this eye cream because of the fact that I was in desperate need of one, but didn't know of any one on which I could count on for visible results. Talking to other bloggers, I heard about this cream and I convinced myself to look it up in stores, even though I was a sceptic regarding its effects on me, mainly because it is dedicated to those over 30 years old.
Having found it in DM, I thought about trying it anyway..


Ce spun ei:/What they say:
Complexul bio-activ rezultat din asocierea coenzimei Q10 cu uleiul de sâmburi de struguri, extractele de ceai verde, gălbenele, albăstrele şi vitaminele A şi E, asigură o îngrijire specială pielii sensibile din jurul ochilor, prin regenerarea ei în profunzime. Sistemul de filtre UVA / UVB îmbogăţit cu vitamina E protejează de radiaţiile ce cauzează îmbătrânirea prematură. Ingredientul cu structură similară factorului natural de hidratare, alături de pantenol, asigură o hidratare intensă şi de lungă durată. Structura lejeră permite o absorbţie rapidă. Ridurile profunde vor fi reduse, iar apariţia altora noi va fi mult întârziată. Aplicată zilnic dimineaţa şi seara, după demachiere, pe zona din jurul ochilor, prin mişcări uşoare de masaj, pielea va fi mai fermă, elastică, netedă şi catifelată.
The active natural complex resulting from the blend of coenzyme Q10 with grape seed oil, green tea, calendula, cornflower extract, and vitamins A and E provide special treatment for the delicate skin around the entire eye area, revitalising the skin on its deepest levels. The UVA / UVB filter enriched with vitamin E, protects against the damaging effects of radiation that cause premature ageing. Panthenol and the ingredient having a structure similar to the natural moisturizing factor provide long lasting and intense hydration. The light texture enhances quick absorption. Deep lines and wrinkles are visibly diminished and formation of new ones is delayed. Used in the morning and in the evening, after cleansing, gently massaged around the entire eye area, the skin becomes noticeably firmer, smoother, velvety and with higher elasticity. 
Ce spun eu:What I say:
+ cantitate suficientă (30ml)/ sufficient amount of eye cream (30 ml)
+ Ambalaj practic și igienic (cu pompiță)/ practical and hygenic packaging ( with a pump)
- Din câte am citit din diverse surse, unele ingrediente își pierd abilitățile în contact cu lumina, dar nu știu dacă e și cazul acestei creme (ambalaj din sticla translucidă)/ From what I read from various sources, some ingredients lose their skills in contact with light, but I do not know if it is the case with this cream (packaging is made of translucent glass)
+ În cele 2 săptămâni de când o folosesc, am observat o îmbunătățire a pielii din jurul ochilor (eu având o mare problemă cu cearcănele). Cearcănele s-au diminuat atât din punct de vedere al adâncimii cât și din punct de vedere al nuanțării./  throughout the 2 weeks of use, I have noticed an improval of the skin around my eyes (I have a big problem with under eye dark circles). The dark circles have diminished in depth as well as in coloration. 
+ Liniile fine ce începeau să apară în jurul ochilor, au început de asemenea să fie reduse.  The very thin lines starting to appear around my eyes, have also started to disappear. 


*Menționez că am folosit crema doar o dată pe zi, seara, datorită faptului că este dedicată unei categorii de vârsta (30+)mai înaintată decât vârsta mea actuală./ I state that I have only used this cream once a day, given the fact that it is dedicated to an age cathegory (30+) above my current age. 


Cât despre ingredientele pe care această cremă le conține, le-am verificat pe toate în lista cu ingrediente iritante, iar singurul pe care l-am găsit este chiar ultimul ingredient BHA.

As for the ingredients contained in this eye cream, I have checked them with the list of Irritant ingredients, and the only one I could find there is the last ingredient, BHA.






**Acest produs a fost cumpărat de mine pentru uz personal. Părerile regăsite în acest articol sunt păreri subiective, bazate pe experiența mea cu acest produs și pot să nu coincidă cu alte păreri. 
**This product was purchased by me for personal use. The opinions expressed in this article are subjective, based on my own experience with this product and may not coincide with other reviews. 




P.S. nu uitați de giveaway-ul ELF care se încheie mâine. Încă puteți să vă înscrieți AICI 
Until next time, yours,



CONVERSATION

8 comentarii:

  1.  aceiasi experienta o am si eu, e o crema buna:)

    RăspundețiȘtergere
  2. PreciousBoutique15 august 2012 la 08:01

    o am si eu,dar eu parca nu am observat nimic diferit,desi o folosesc de 1 luna...

    RăspundețiȘtergere
  3. sincer, cred ca depinde de tipul de piele. Eu, avand pielea sensibila si uscata, observ foarte rapid orice schimbare.

    RăspundețiȘtergere
  4. interesant.. ma gandesc si eu sa o cumpar :D am ceva probleme cu cearcanele

    RăspundețiȘtergere
  5.  am 19 insa simt o nevoie de hidratare intensa in jurul ochilor..chiar pusesem ochii pe aceasta crema,insa nu citisem multe pareri despre ea..imi place ambalajul:Xmi se pare cute si igienic.. si eu am cearcane..nu ma astept sa "le stearga"dar sunt sigura ca o sa ma ajute cu diminuarea acestoara,deoareceochii obositi mereu accentueaza nuanta lor..Multumim de review:D

    RăspundețiȘtergere
  6. la 19 ani nu iti recomand sa incepi cu creme cu Q10. E destul de devreme, iti recomand in schimb, sa incerci cealalta crema de ochi de la Cosmetic Plant, cu catina. Eu nu am stiut de ea cand am cumparat-o pe asta. Nu am testat-o dar tind sa cred ca e buna :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt si eu in dubii daca sa imi iau crema de ochi sau nu...off decizii decizii:))

    RăspundețiȘtergere

Back
to top