Max Factor 2000 calorie mascara Review

Source 
Sunt de foarte multă vreme în căutarea rimelului perfect. Probabil și după ce voi găsi holly grail, tot voi căuta altul mai bun. Așa că azi vreau să vă spun părerea mea despre 2000 Calorie Mascara de la Max Factor.
 I have been looking for a very long time for the perfect mascara. I will probably keep looking even after finding my holly grail. So today I want to tell you my opinion on 2000Calorie Mascara by Max Factor.


În primul rând trebuie să spun că l-am cumpărat în setul cu Pudra Creme Puff și m-a costat 23 lei în DM înainte de Crăciun :) Pudra încă n-am deschis-o pentru că vreau să termin ce am până acum înainte să mai încep ceva. Când o voi folosi, probabil o să îi fac și ei un review.
First of all I must say that I purchased this mascara in a set with the Creme Puff face powder from DM (Drogherie Markt) before Christmas. I still haven't opened the powder because I wanna finish some of the things I already have opened before starting something new. When I'll use it, I'll probably also review that one.


Primul lucru ce m-a încântat la mascara 2000 Calorie este periuța. Este o periuță clasică pentru volum, adică nu are perișori cauciucați ceea ce mie îmi place. Acoperă destul de egal genele.
The first thing I really loved about the 2000 Calorie mascara is the brush. It is a classic volumising brush, meaning that it doesn't have the rubber bristles. It covers pretty evenly my lashes.





Al doilea lucru care imi place este faptul că observ o diferență notabilă de volum pentru genele mele, când folosesc acest rimel. Și asta e greu de obținut pe genele mele. Ca să vedeți și voi:
The second thing I really love about it is that I notice quite a difference in lash volume when I use this mascara. And that is hard to obtain on my lashes. See for yourselves:

Genele naturale:/Natural lashes:


1 strat / 1 coat:


2 straturi:/ 2 coats:


Există totuși și un mic inconvenient, și anume faptul că se adună o cantitate destul de semnificativă pe capătul periuței, ceea ce înseamnă produs irosit. 
There is also a small inconveniece, the fact that ithe brush gathers quite a significant amount of produt at the tip, leading to product waste. 


Pe scurt, mie imi place Max Factor 2000 Calorie și îl voi recumpăra, foarte probabil, dacă nu mă tentează altceva între timp. S-a strecurat ușor în top 3 cele mai bune mascara pentru mine.
Îl găsiți cel mai ușor în magazinele DM (Drogherie Markt) sau Douglas, la un preț estimativ de 30 lei
All in all, I love the Max Factor 2000 Calorie mascara and I will probably repurchase it, unless something else pops up on the market. This one has easily climbed up into my top 3 mascaras. You can find it in DM (Drogherie Markt) and Douglas, at around 30 lei (~ $9)


Voi ați încercat acest rimel? cum vi s-a părut?
Did you try this mascara? Whatb do you think of it?


Until next time, yours, 



**Acest produs a fost cumpărat de mine pentru uz personal. Părerile regăsite în acest articol sunt păreri subiective, bazate pe experiența mea cu acest produs și pot să nu coincidă cu alte păreri. 
**This product was purchased by me for personal use. The opinions expressed in this article are subjective, based on my own experience with this product and may not coincide with other reviews.

CONVERSATION

6 comentarii:

  1. L-am avut de vreo 3 ori cadou la diferite reviste si de vreo 2 ori cumparat de mine. Acum am varianta cu periuta curbata. Asadar, DA, e o mascara care imi place foarte mult. Marele lui minus e ca se usuca foarte repede, sau nu stiu, poate il consum eu prea repede, sau e putin in tub, dar mai mult de 2 luni (cu indulgenta) nu m-a tinut niciun tub, spre deosebire de colossal, spre exemplu, pe care il pot folosi 4 luni si consistenta ramane aceeasi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am 2000 Calorie cu periuta curbata, imi place, dar m-am cam plictisit de el. Pe viitor cred ca voi investi intr-o mascara L'óreal ....

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu il am de la o revista pe cel cu periuta curbata, din august si pana acum l-am folosit alternativ cu Colossal. Inca e foarte ok, intre timp am aruncat Colossalul si mi-am zis ca nu voi mai desface doua rimeluri in acelasi timp, asa ca il folosesc zilnic si ma pregatesc sa-l arunc doar pentru ca au trecut cele sase luni de valabilitate.
    Mi-a placut tare, tare mult! 
    Am observat si eu chestia cu produsul irosit la capatul periutei.

    RăspundețiȘtergere
  4. L-am incercat, am avut chiar doua, ambele luate impreuna cu o revista! :)  Mi-a placut si-am sa-l mai achiztionez. 

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie parca imi plac tot mai mult rimelurile cu periuta clascia. Si eu l-am avut mai demult si stiu ca era bun.
    http://darlyst.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  6. Yep, l-am avut si l-am iubit!:X  Acum il am pe cel cu periuta curbata, e la fel de bun!:X

    RăspundețiȘtergere

Back
to top