Review: KKcenterhk False lashes

Nu e un secret că încă nu sunt expertă în aplicarea genelor false. Se mai dezlipesc, mai stric câte un machiaj aplicându-le, dar în final sunt mulțumită de aplicare în cele mai multe cazuri. Prima pereche de gene false pe care am pus-o pe ochi a fost una ieftina, de vreo 2 lei, ca să exersez, pentru că nu vroiam să le stric pe cele mai scumpe pe care le aveam înainte să experimentez aplicarea. După ceva timp am început să le „mânuiesc” și să cumpăr mai multe și mai multe tipuri de gene. Totuși, acum vă povestesc doar de cele de la KKcenterhk.
It is no secret that I am not an expert in applying false eyelashes. Sometimes they don't stick as they should, sometimes I ruin a good makeup trying to apply them, but in the end I am satisfied with the application, most of the times. My first pair of falsies that I applied were very cheap, because I didn't want to ruin the more expensive pair I had, befor "training" myself in the art of applying them.  After a while I started getting the hang of things and buying more types of lashes. Still, this time i will only tell you of the lashes I got from KKcenterhk.


În poza din stânga vedeți 9 din cele 10 perechi de gene false conținute în acest set. Cealaltă pereche este pe ochii mei :) Aceste gene sunt  inegale (mai mici în partea interoară și mai lungi la colțul exterior al ochiului), cu fire încrucișate și cu bandă subțire, dar nu invizibilă. Este setul de gene ES A813 și costă $8,52 adică aproximativ 28 lei, un preț rezonabil, luând în considerare că sunt 10 perechi de gene. 
In the picture on the left you can see 9 of the 10 pairs of falsies that this lot contains. The 10th pair is on my eyes right now :) These lashes are uneven ( shorter on the inside corner and longer on the outside corner of the eye), criss-crossed and with a thin but not invisible strip. This is the ES A813 set and it costs $8.52, which is reasonable considering you get 10 pairs of lashes. 


Nu sunt lucioase și nu par plastic ieftin.
- Setul nu conține lipici.
+Au un preț bun.

+They are not too shiny and they don't look cheap on the eye.
- They don't come with glue.
+ They have a good price. 

Mai jos puteți vedea câteva machiaje în care am folosit aceste gene. Dacă dați click pe o poză, veți fi trimise la postarea cu machiajul respectiv.
Below you can see some makeup looks where I used these lashes. Clicking on an image takes you to the post with that makeup look. 


"Christmas is here" look

"Taurus" inspired look


"Gemini" inspired look


10% Discount code: aquashells 


Until next time, yours,



**Aceste produse mi-au fost oferite spre testare din partea KKcenter. Totuși, părerea mea este complet imparțială. These products were offered to me by KKcenter for testing purposes. However my opinion on these products is completly unbiased

CONVERSATION

9 comentarii:

  1. Imi plac foarte mult genele, arata foarte bine. Trebuie sa-mi cumpar si eu niste gene cu banda subtire, am unele, dar au banda foarte groasa si nu-mi plac foarte tare. Sa le porti cu multa placere :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Madalina Zamfirache6 aprilie 2012 la 12:18

    Hmm...arata chiar foarte bine pentru cat valoreaza. Si sincer...majoritatea seturilor vin fara lipici,deci eu nu l-as considera neaparat un minus. In rest pot sa spun ca imi plac.

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata ft fain. Nici nu par din plastic :D.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc :D si mie imi plac foarte mult si cred ca in curand o sa imi cumpar si alte modele de la ei :D

    RăspundețiȘtergere
  5. stiu ca seturile vin fara lipici insa ar fi fost mai util sa aiba un lipici la ele :)) eu cand le-am primit astea nu aveam lipici de calitate si au stat o luna prin sertar pana am gasit eu lipici sa-mi placa :))

    RăspundețiȘtergere
  6. da, intr-adevar nu par din plastic :) mie una imi satifac nevoile de gene mari deocamdata :))

    RăspundețiȘtergere
  7.  Am vazut ca multe fete au testat gene de pe acest site si m-ar interesa si pe mine sa comand...Ma poti ajuta cu detalii despre costul transportului si tot ce ar mai trebui sa stiu? :D

    RăspundețiȘtergere
  8. scuze ca a luat atat pana sa iti raspund. Costul transportului nu stiu cat este, detalii ar trebui sa fie undeva pe site, insa eu nu am gasit tabelul cu costuri. Pot sa intreb eventual :) Stiu sigur ca indiferent de valoarea coletului, ei il marcheaza ca gift, astfel incat sa nu platesti TVA la vama :) Daca te hotarasti sa comanzi, iti ofer 10 % reducere prin codul "aquashells" :D Sper ca te-am ajutat, chiar daca am intarziat cu raspunsul. Te pup

    RăspundețiȘtergere

Back
to top