LOTD zodiac series: Cancer

După cum probabil știți, mi-am propus acum câtva timp să realizez câte un machiaj inspirat din culorile fiecărei zodii. Așadar până acum am câte un machiaj pentru VărsătorPeștiBerbecTaur și Gemeni.  Racul este cea de-a 6-a zodie, ceea ce înseamnă că am ajuns la jumătatea seriei.
As you probably already know, I started a while back doing makeup looks inspired by the colours of each zodiac sign. So far I have done a makeup look for AquariusPiscesAriesTaurus and Gemini.
Cancer is the 6th sign, which means I have done half of the series. 


RAC (22 iunie - 22 iulie)
Culorile zodiei Rac: albastru, argintiuPietre pretioase caracteristice pentru zodia Rac: piatra de luna, perlaMetale caracteristice pentru zodia Rac: argintZiua cea mai favorabila pentru zodia Rac: luni
Principalele calitati ale zodiei Rac: sensibilitate, nevoia de a ocroti, tenacitateCea mai puternica dorinta a nativului din zodia Rac: o viata de familie armonioasaDefecte ale nativului din zodia Rac: sensibilitate excesiva, pesimism

CANCER (22nd June - 22nd July)
Cancer zodiac colors: blue, silver
Gems of the Cancer zodiac sign: moonstone, pearl
Metals of the Cancer zodiac sign: silver
Best day of the Cancer zodiac sign: Monday
Virtues of Cancer zodiac sign: sensitivity, the urge to nurture, tenacity
The strong desire of the zodiac Cancer: a harmonious family life
Weaknesses of the Cancer zodiac sign: Sensitivity, pessimism







 Vă rog să mă iertați pentru păr, am făcut pozele, am șters machiajul și abia apoi mi-am dat seama că părul nu era făcut.
Please forgive me for the hairdo, I took the pictures, removed my makeup and and only after that I realised that I didn't do my hair. 

Am folosit:/ I used:

-Maybelline Affinitone foundation (Opal Rose)
-Oriflame Studio Artist concealer (Light)
-Everyday Minerals Blush(Pink Ribbon)
-Issabelle Dupont Pressed powder (light)
-ELF Eyelid primer (nude)
-Fraulein 38 Candies of wonderland palette (different colours)
-Oriflame Eyebrow Kit
-Ellis Faas mascara (black)
-Oriflame Triple core lipstick (Spectacular Nude)

Until next time, yours,

CONVERSATION

5 comentarii:

Back
to top