Campanie Trender Ivatherm 2012 (Ro only)

La începutul lunii iunie cei de la Trender au lansat o nouă campanie Word of Mouth (răspândirea părerilor despre anumite produse prin viu grai). Împreună cu o femeie specială în viața mea am fost invitată să iau parte la această campanie. Am ales-o pe una din prietenele mele cele mai bune (am 2), pentru că este pasionată de cosmetice și pentru că mă susține în tot ceea ce înseamnă blog și machiaj. Am ales-o ca și ca partenera mea de campanie pe Diana, pentru a-i mulțumi pentru susținerea pe care mi-o oferă. Împreună am avut de testat câte 3 produse, fiecare am primit câte o apă termala de 100ml, apoi amândouă am avut posibilitatea să ne alegem câte 2 produse. Ne-am ales crema antirid și anticearcăn, pentru că amândouă suntem deținătoarele unor cearcăne destul de proeminente. Apoi eu mi-am ales și crema de față Aquafil Rich, iar ea și-a ales fondul de ten Joviale. Mai jos aveți părerile noastre despre aceste produse. 

Apa termală Herculane

Descriere oficială:
Calmeaza si decongestioneaza pielea sensibila. Apa termala Herculane din produsele Ivatherm provine dintr-un izvor termo-salin, Hercules I, colectarea avand loc la iesirea din stanca. Ea izvoraste de la 2000 m adancime, prin peretii de roca ai muntelui, intr-o zona nepoluata, fara industrie.
Indicatii:
» Piele sensibila si reactiva, piele imbatranita
» Eritem solar
» Reactii alergice
» Acnee, eczeme, prurit, urticarie la cald sau frig
» Dermatoze inflamatorii
» Dupa epilare, dupa demachiere, dupa ras
Ce credem noi:

+ oferă o senzație de răcorire a pielii
- ambalajul. Aș prefera să fie cu pulverizator în loc de recipient sub presiune. Nu prea îmi place să știu că există azot (ca gaz propulsor) în recipient.
+ nu usucă pielea (nici măcar tenul uscat ca al nostru)
- nu ajută la altceva decât la răcorire. Nu fixează machiajul, nu calmează pielea epilată în alt fel decât ar face-o apa normală.

Mie (Anca) îmi place să o păstrez în frigider și să o iau cu mine când plec din casă, pentru că mă racorește foarte bine pe vremea caniculară.

Preț: ~ 23 lei




Crema antirid și anti-cearcăn

Descriere oficială:
Crema antirid si anticearcan – contur de ochi este indicata pentru toate tipurile de piele, chiar si cea mai sensibila.Trateaza zona din jurul ochilor cu cearcane si riduri superficiale si profunde.
Ce credem noi:


+  Este intens hidratantă fără să fie prea grasă
-  Conține și alcool și câțiva parabeni (alcoolul și metylparaben la mijlocul listei de ingrediente, iar restul parabenilor spre sfârșitul listei)
+  Borcănelul este gros și ar rezista cu brio unui impact cu pământul.
-   Nu am observat efecte antirid majore
+  Reduce nuanțarea cearcănelor
+  Are o consistență ușoară

Preț: ~75 lei


Cremă de față Aquafil Rich

Descrierea oficială:
AQUAFIL RICH este crema pentru hidratare intensa a pielii sensibile, deshidratate si uscate. Crema are o textura bogata si onctuoasa si un parfum hipoalergenic. Nu contine parabeni.
AQUAFIL RICH este special conceputa pentru a nu produce iritatii.
Ce cred eu:

+ este hidratantă
- conține alcool și parfum
+ nu lasă senzația de piele încărcată
+ intră rapid în piele
+ consistență cremoasă
+ este nevoie de o cantitate mică la fiecare aplicare
- nu pot să garantez că se comportă la fel de bine și în sezonul rece.

Preț: ~75 lei

Fondul de ten Joviale


Descriere oficială:
Fondul de ten JOVIALE (SPF 15) asigura un machiaj natural, cu acoperire impecabila si efect satinat al pielii. Realizeaza un machiaj de lunga durata.
Formula JOVIALE este bogata in ingredienti activi hidratanti, fara parabeni si fara parfum, cu pigmenti 100% minerali.
Este excelent tolerat chiar si de tenul foarte sensibil.
Protejeaza tenul de poluarea din atmosfera, schimbarile bruste de temperatura, deshidratare si de efectul extrem de nociv al ultravioletelor.
Ce crede Diana:

+ textură cremoasă
+ hidratant pentru tenul uscat
+ rezistă timp îndelungat
- indisponibilatea de nuanțe
- tranfer pe ecranul telefonului
+ aspect natural
+ ușor de aplicat
+ ambalaj practic
Preț: ~ 70 lei

Dacă vreți să vedeți și părerea mea despre acest fond de ten, o puteți găsi aici. Tot acolo veți găsi și lista de ingrediente a produsului și swatch-ul acestuia.




În încheiere, vrem să mulțumim celor de la Trender și celor de la Ivatherm pentru oportunitatea de a testa aceste produse.

Voi ce produse Ivatherm ați încercat?

Until next time, yours,

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Back
to top