KKcenterhk Chan Mei Eyelashes

Dacă sunteți ca mine cu gene mici, blonde și rare, cu siguranță o să vă atragă genele stufoase, mari și negre. Asta m-a atras și pe mine când am avut de ales între stilurile de gene disponibile pe Kkcenterhk. Am ales genele duble, stilul K17 de la Chan Mei Eyelash.
If you are like me and you have small, sparse and blonde eyelashes, you will surely be attracted to thick, long and black falsies. That's what I was attracted to when I had to choose between the various styles available at KkcenterhkI picked the double lashes, style K17 by Chan Mei Eyelash.


Imediat ce au ajuns în mâinile mele le-am adorat! E tipul acela de gene dramatice pe care orice fată și le dorește. Am și făcut un machiaj să văd cum se așează genele pe ochii mei. Rezultatul? Am stricat un machiaj cât de cât bun, pentru că genele erau atât de țepene încât nu se curbau după ochiul meu, lipindu-se așa:


As soon as they were in my hands I adored them! It's THAT kind of dramatic lash that every girl wants. I quickly did a makeup look to see how they would fit my eyeshape. The result? I ruined my makeup trying to apply them, because they were so stiff, they would not stay in shape long enough for the glue to completely dry. They looked like that:



După ce le-am luat jos de pe ochi, am încercat să le modelez puțin, înfășurându-le pe deget:
Taking them off my eyes, I tried to soften them up, by wrapping them around my finger like so:


Le-am lăsat pe deget vreo 15 min, după care le-am luat jos, am curățat lipiciul de pe ele și erau mai flexibile. Apoi am încercat un alt machiaj (făcând click pe imaginea următoare veți fi redirecționați către postarea în care am prezentat look-ul și ce produse am folosit pentru acesta.) 
I left them on my fingers for about 15 min, after that I took them off, cleaned the glue off and they were a little more flexible. So, I tried another look (clicking on the following picture will send you to a post where I show more photos of that look and also tell you what I used.)



Mai multe poze cu genele: (click pe poze pentru a vedea de unde puteți să le cumpărați)
De asemenea, dacă utilizați codul „aquashells” obțineți 10% reducere pentru cumpărăturile de pe site. (Valabil până în 31 ianuarie 2013).
More pictures of the lashes: (click on the pictures below to see where you can buy them)
Also, you can get a 10% discount on your buys using the code "aquashells" (expires 31st Jan 2013)



Until next time, yours,


**Acest produs mi-a fost oferit spre testare din partea Kkcenterhk. Totuși, părerea mea este complet imparțială.
**This product was offered to me by Kkcenterhk for testing purposes. However my opinion on this product is completly unbiased.

CONVERSATION

7 comentarii:

  1. so cute!! arata adorabil!

    RăspundețiȘtergere
  2. yaaaay,arata super.Eu iubesc genele de la kkcenterhk.:D

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie imi plac foarte mult :D e al 2lea set pe care il am de la ei :D

    RăspundețiȘtergere
  4. ce ochii infuriattttttt !!:)
    arata super bine draga mea:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Merci :* e ochi de "leu" de-aia e infuriat :))

    RăspundețiȘtergere
  6. arata bine, dar eu personal nu mi-am aplicat niciodata si nici nu cred ca o voi face in viitorul apropiat, am o retinere :) desi apreciez la altele.

    RăspundețiȘtergere
  7. AlexandraRotaru31 iulie 2012 la 11:34

    ce marfa arata...am si eu in plan niste gene false dar nu ma indur:))

    RăspundețiȘtergere

Back
to top