Grand review: Essence cosmetics part 1.

Cosmeticele Essence își fac apariția în tot mai multe orașe din România, așa că am hotărât să vă spun câte ceva despre fiecare produs Essence pe care îl dețin până în prezent. Totuși fiindcă sunt destul de multe produse, cred că voi împărți această postare în două  sau trei părți.



Essence cosmetics are just starting to appear in a lot of cities in Romania, so I have decided to tell you a little on every Essence product I own up until now. Still, because there are quite a few products, I will separate this post in two or three parts.

Face products:



  • Stay all day 16h foundation (shade 30 soft beige)*
Este un fond de ten despre care nu pot să spun prea multe datorită faptului că l-am primit într-o nuanță mult prea închisă pentru mine :( Despre textură pot să vă spun că e un fond de ten ușor, care tind să cred că are acoperire medie. Despre rezistență nu vă pot zice nimic întrucât nu l-am putut testa din cauza nuanței greșite. Am înțeles că e disponibil în 4 nuanțe.

    This is a foundation which I can't say too many things about because I recieved it for testing, but in a shade way to dark for me :( I can say that it is a light textured foundation, and that I tend to believe it has medium coverage. I can't say much for how long this lasts because I couln't wear it. I undersand you can find this in 4 shades. I can also say that it has a practical packaging.




    • Mosaic compact powder (shade 01 sunkissed beauty)*

    Pudra asta este printre favoritele mele! Eu i-am găsit 3 întrebuințări: contur subtil al feței, blush bronzer, și pudră de față. Îmi place că e foarte versatilă și vine într-o cantitate decentă (10 g). În funcție de dozare și de „bucata” de mozaic pe care puneți pensula, puteți să o folosiți pentru oricare din acțiunile pe care le-am enumerat.

    This is among my favourite products! I found 3 uses for it: subtle contouring, blush bronzer and all over face powder. I love the fact that it is very versatile and it comes in a decent quantity (10 g, 0.35 oz). Depending on how much you apply and the "spot" of the mosaic you sweep you brush on, you can use it on any of the actions stated above.

    • Powder brush*
    În primul rând îmi cer scuze pentru felul în care arată pensula, nu am apucat să o spăl și nu am vrut să amân postarea asta prea mult timp. Este o pensulă cu peri sintetici și mâner de plastic, de dimensiune mică, pe care eu o folosesc de câte ori aplic pudra mozaic pe post de blush, pentru că mi se pare mai potrivită pentru blush decât pentru pudră. 

    First of all I apologize for the way the brush looks, I didn't have the time to wash it and I didn't want to postpone this post too much. This is a synthetic brush with a plastic and short handle, which I use to apply my mosaic powder as a blush, because I find it more appropriate for blush application than for powder. 

    until next time, yours,



    **Produsele marcate printr-un asterix (*) mi-au fost oferite spre testare din partea Essence România. Totuși, părerea mea este complet imparțială. 
    **The products marked with an asterix (*) were offered to me by Essence Romania for testing purposes. However my opinion on these products is completly unbiased. 

    CONVERSATION

    10 comentarii:

    1. It's too bad the foundation was too dark for you! Perhaps you can give it to someone and have them review it? I am really starting to like Essence products, I got a few in a swap and I really liked the quality/pigmentation.


      http://allglitzedup.blogspot.com

      RăspundețiȘtergere
    2. Of, numai lucruri bune aud despre essence! La mine in oras nu am nicio sansa sa le gasesc in viitorul apropiat, cred ca nici macar in cel indepartat :)) Insa stau aproape de Bucuresti, asa ca imi place sa citesc asemena review-uri, sa imi pregatesc lista de cumparaturi! Imi place foarte mult ambalajul fondului de ten, pacat ca nu ti se potriveste sa ne fi spus si cum e...

      RăspundețiȘtergere
    3. eh lasa ca nu e problema asa mare :D O sa il achizitionez cel mai probabil si in nuanta mea, ca textura imi place :D si-o sa il testez atunci

      RăspundețiȘtergere
    4. yes I could, thank you for the suggestion :D I was also thinking of purchasing the foundation in my shade, to be able to test it properly, but I have to find it first. These products really surprised me for the better as well :D I love the price - quality ratio

      RăspundețiȘtergere
    5. te rog sa le scrii si pretul, foarte tentanta este pudra :D

      RăspundețiȘtergere
    6. Din pacate nu cunosc pretul tuturor produselor Essence pe care le detin pentru ca unele sunt primite din partea firmei distribuitoare iar cele cumparate de mine sunt achizitionate din strainatate :( O sa mai trec pe la standul Essence din Cluj si o sa imi notez preturile produselor pe care le gasesc. O sa fac un update atunci, promit :D

      RăspundețiȘtergere
    7. este stand essence in cluj? unde? sau cand apare, anunta-ne si pe noi, ca arata foarte bine lacurile de unghii...stiu ca am citit la ei pe site ca nu o sa fie deocamdata in cluj, doar in bucuresti si in alte orase din tara...

      RăspundețiȘtergere
    8. Da Adina :D este in Central in magazinul Kendra, fix langa scarile rulante :D nu au foarte multe produse deocamdata dar au ceva ceva :D

      RăspundețiȘtergere
    9. Ce bine ca am aflat unde e standul dar e greu de ajuns pe acolo.. Pacat ca nu au in mall-uri.

      RăspundețiȘtergere

    Back
    to top