LOTD: Get ready to go glam, girl!

Vă ziceam aici că am primit mai multe produse de la Essence România când am întrebat dacă nu distribuie produsele și într-un magazin din Cluj. Ei bine, încă nu, dar din câte am înțeles intenționează să aducă și aici cosmeticele Essence, la un moment dat, iar atunci o să fiu prima care dă fuguța la stand ♥

Pentru că atunci am primit mai multe produse destinate machiajului, am decis să încerc să fac un machiaj exclusiv cu produse Essence, însă nu mi-a ieșit pentru că fondul de ten pe care l-am primit e mult prea închis pentru mine, chiar și vara (albicioasa de mine! :( ), așa că machiajul pe care urmează să îl vedeți, este realizat  majoritar cu produse Essence :)

I was telling you here that I recieved a few products from Essence Romania when I asked if they will bring the product in Cluj. Well, they aren't here just yet, but as far as I understand, the intend to make an appearance in Cluj as well, and that day.. I will be the first to run to the counter! ♥

Because then I got products destined for makeup, I decided to try to do a makeup look exclusively with Essence products, but I couldn't because the foundation they sent, is unfortunately, way too dark for me, even in summer (stupid snow-white skin! :( ). So the look you are going to see, was made using for the most part Essence products.














 Pentru acest look am folosit: / For this look I used:



- Oriflame Perfecting face primer
- Ivatherm Joviale foundation (01)
- Garnier Roll-on Anti-dark circles (01)
- Blush Fabb
- Essence Mosaic compact powder (sunkissed beauty) - for contouring
- Oriflame Studio Artist Loose Powder
- Essence Lipstick ( Glam Girl 33)


Me-now eyebrow pencil (coffee and wheat)
- Oriflame eyebrow kit
- Elf Eyelid primer
- Chanel Travel makeup palette (fly high) - the light yellow, for highlight
- Essence monos Get ready! (brown) & Go glam (lavender)
- Essence smokey eyes kit (01 so what?!)



Numele look-ului e inspirat de numele produselor Essence folosite. Ca impresie generală voi publica în curând un „brand review” în care voi vorbi despre toate produsle Essence pe care le dețin, fie acestea cumpărate de mine, fie primite de la ei.

The name of the look is inspired by the Essence products I used. As a general impression I will publish a "brand review" soon, where I will tell you my impressions on all Essence products that I own, either bought or recieved.

Until next time, yours,

CONVERSATION

12 comentarii:

  1. Arata foarte dragut si discret, perfect pentru scoala/job si este si usurel, imi place!

    RăspundețiȘtergere
  2. da :D asta era si ideea, sa fie mai light :D de-aia n-am pus nici gene

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte dragut si discret, perfect pentru scoala/job si este si usurel, imi place!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aveam blushul ala Fabb aruncat pe undeva prin dulap.Am inceput sa il folosesc doar de vreo luna desi il am de mult. Il primisem si mi se parea de o calitate indoielnica si nu ma tentase pana acum. E pigmentat si frumos sidefat, dar ambalajul il strica. Ai idee cumva de originea sa?

    RăspundețiȘtergere
  5. eu l-am cumparat cu revista in style cred, mai bine de un an.. nici eu nu l-am folosit deloc pana recent. Stiu ca era un set de blush oja si gloss.

    RăspundețiȘtergere
  6. La fel si eu! Il primisem cu revista insa eram curioasa daca e sau nu vre-o marca / ceva? Oja nu stiu pe unde e si daca ma incercat-o, dar glossul e tetstat si nu e tocmai placut :(

    RăspundețiȘtergere
  7. glossul nici mie nu mi-a placut, oja o am dar n-am folosit-o niciodata :)) blush-ul in schimb acum imi place de numai! :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Luciul de buze poate fi de mare ajutor atunci cand avem un ruj de o culoare prea inchisa pe care nu il folosim! Aplica rujul, iar pe mijlocul buzelor aplica luciu sau un alt ruj mai deschis! In felul acesta obtii o nuanta noua! M-am uitat pe produsele folosite in machiaj! Va recomand Supershok de la Avon!
    Provoaca femeia din inima ta! www.e-reprezentantavon.ro

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu inteleg rostul comentariului avand in vedere ca acest machiaj nu contine un ruj inchis, insa asa este, daca avem un ruj prea inchis il putem "domoli" cu putin luciu de buze.

    RăspundețiȘtergere

Back
to top