LOTD Zodiac Series: Virgo

Într-un final am reușit să mă motivez să duc seria până la capăt. Mai am de realizat machiaje pentru 4 zodii iar apoi pregătesc ceva pentru voi :)

I finally got motivated to finish this series I've been dragging on for a year now. I still have to do 4 looks for the last signs but then I have something in mind for you :)

Zodiile pe care le-am făcut până acum sunt: VărsătorPeștiBerbecTaur, Gemeni, Rac și Leu
The signs I have recreated so far are: AquariusPiscesAriesTaurusGeminiCancer and Leo.


Culorile zodiei Fecioara: galben, portocaliu, nuante de huma
Pietre pretioase caracteristice pentru zodia Fecioara: agata, hiacint
Metale caracteristice pentru zodia Fecioara: mercur
Ziua cea mai favorabila pentru zodia Fecioara: miercuri

Principalele calitati ale zodiei Fecioara: capacitate de analiza, meticulozitate, puteri vindecatoare
Cea mai puternica dorinta a nativului din zodia Fecioara: sa fie util si sa aiba realizari
Defecte ale nativului din zodia Fecioara: spirit critic exagerat
Virgo colors: yellow, orange, earth tones
Gems for Virgo: agate, hyacinth
Metals of Virgo: Mercury
Best day of the Virgo zodiac sign: Wednesday


The main qualities of Virgo: capacity analysis, meticulousty, healing powers
Deepest need of the Virgo: to be useful and have achievements
Weaknesses of Virgo: overly critical


Without further ado, here's the look for Virgo:



















 Pentru că v-am promis ca de acum încolo să vă arăt cum arată machiajele pe care le fac și prin lentilele de ochelari:
Because I promised I would show you how the looks I create look like through glasses:



Products used:
- Boots No 7 Bb cream - fair
- Garnier roll on anti dark circles
- Elf cool bronzer
- Oriflame eyebrow kit
- Oriflame Loose Powder
 - Oriflame Triple core Lipstick (spectacular nude)
- Fraulein Candies of wonderland palette
- Oriflame Eyeliner Stylo (black)
- Maybelline XXL Pro volume waterproof mascara (black)
- Kkcenter false eyelashes

Until next time, yours,

CONVERSATION

12 comentarii:

  1. dragonfly dragonfly6 octombrie 2012 la 11:23

    Ancaaaa iti sta extrem de bine cu acest machiaj, nuanta calda de maro e super-extra-ultra potrivita.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte natural look-ul. Imi place:)
    Am si eu kit-ul de sprancene de la Oriflame, sunt tare multumita de el!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos e machiajul si iti sta asa bine! Parca iti indulceste trasaturile. :*

    RăspundețiȘtergere
  4. ce machiaj...inocent...da, asta e cuvantul...chiar e foarte frumos...esti asa dulce, dulce...

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc :D am in plan machiaje mai putin inocente pentru celelalte 4 zodii ramase :D

    RăspundețiȘtergere

Back
to top