No7 Beautiful Skin BBcream for Normal/Dry Skin

Acum mai bine de o lună vă arătam pe Facebook noul meu BBcream de la Boots No.7 și după ce l-am folosit aproape în fiecare zi de atunci, cred că mi-am format o părere destul de stabilă despre el.
About a month ago I was showing you on Facebook about my new BBcream from Boots No. 7 and after using it almost every day since, I think I formed a pretty stable opinion on it.

+ SPF 15
- 2 nuanțe/ 2 shades
+ pe pielea mea nu necesită fixare cu pudră/ on my skin it doesn't need to be set with powder
- mirosul/ the scent
+ ambalajul/ the packaging.
+ hypo-allergenic.
+ grad de acoperire mediu/ medium coverage


Mai exact îmi place datorită faptului că acoperă bine fără a avea nevoie de fixare, menține pielea relativ hidratată și nu dispare de pe față în câteva ore, îmi place că are protectie  UVA și UVB 15, că este hypo-alergenică și că vine ambalată într-un tub. NU îmi place că are doar două nuanțe, deși nuanța fair (cea pe care o am) e perfectă pentru mine și nu îmi place mirosul. Eu am un nas foarte sensbil, iar mirosul acestui BB cream deși nu e neplăcut, e oarecum greoi.

To be specific, I like it because it gives me a good coverage without needing to be set with a powder, it keeps my skin relatively moisturized and it doesn't fade off my face in a few hours. I like it because it has UVA and 15 UVB solar protection, because it is hypo-allergenic and because it comes packaged in a tube. I DON'T like it because it only has 2 shades, even if fair (my shade) is perfect for me, the selection is too limited. I also don't like the scent. My nose is really sensitive and the scent of this BB cream eventhough it isn't unpleasant, is a little too heavy for me.

Per total, cred că acest BB cream este potrivit persoanelor cu un ten nu foarte uscat, pentru a fi folosit în machiajul de zi cu zi. 
Overall, I think this BB cream is appropriate for people with not very dry skin, to be used in daily makeup routine. 

LATER EDIT:  se găsește în farmaciile Sensi Blu și costă aproximativ 70 lei.
De asemenea, la sugestia colegei mele Ana Maria, mi-am dat seama că v-ar ajuta să vedeți cum se comportă acest BB cream pe față, așa că adaug un colaj before și after pe care l-am făcut pentru tutorialul cu acoperirea cearcănelor (care va urma în câteva zile probabil). În poza din stânga sunt complet nemachiată, în timp ce în dreapta am machiajul meu de fiecare zi, folosindu-mă de acest BB cream, fără pudră care să fixeze produsele pe față.

I added a collage with a before and after, because I realized you will see how the product behaves better than on the hand. On the left I am without any makeup, whereas on the right I am wearing my everyday makeup, using this BB cream, and with NO  setting powder.

until next time, yours,

**Acest produs mi-a fost oferit spre testare din partea Boots România. Totuși, părerea mea este complet imparțială. 
**This product was offered to me by Boots Romania for testing purposes. However my opinion on these products is completly unbiased.

CONVERSATION

7 comentarii:

  1. dorina estera ivanciu17 octombrie 2012 la 02:56

    buna, cat costa acest bbcream ?:* pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. buna :) din cate stiu eu costa in jur de 70 lei si il gasesti in farmaciile Sensi Blu :) am editat si in postare :D te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. se aseaza frumos.pt ten mixt oare merge>?parca vazusem si pt acest tip de ten

    RăspundețiȘtergere
  4. exista si o varianta pentru ten mixt sau gras :D

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca ar fi potrivit pentru tenul meu :) am tenul uscat-sensibil :(

    RăspundețiȘtergere

Back
to top