Monday Challenge: New Year's Eve

Monday Challenge o postăm de data asta Duminica, pentru ca voi să aveți timp să vă inspirați pentru noaptea de revelion fie din machiajul meu, fie din manichiurile fetelor (am auzit un zvon cum că Miu Miu ar face şi-un outfit pentru voi). Știm că deja ați văzut multe machiaje și manichiuri dedicate serii dintre ani, dar o sugestie în plus nu strică niciodată. Așadar, vă propun un machiaj, o coafură și o replică puțin modificată a manichiurii pe care v-am propus-o pentru Crăciun.

Inițial am ales un ruj nude pentru acest machiaj (ELF Nostalgic + Kiko Lipgloss)
La coafură mai am de lucrat dar am învățat să o creez de la Lilithmoon (click aici pt tutorial)
La final m-am gândit că poate look-ul ar fi mai festiv cu un ruj mai puternic, așa că am aplicat Deep Plum de la Oriflame Studio Artist într-un strat destul de subțire.
Cât despre manichiură:

Acum vă invit să mergeți și pe la Miu Miu și Miuri pentru a vedea și propunerile lor. Ca întotdeauna, așteptăm propuneri și feedback din partea voastră! Eu vă doresc un an nou fericit, plin de împliniri și iubire! La mulți ani!
Now I invite you to check out Miu Miu and Miuri's propositions. As always, we are open to your suggestions and feedback! I wish you the best for the year that's coming. Happy New Year!


Until next time, yours,







CONVERSATION

9 comentarii:

  1. vai, cat imi place si interpretarea ta! <3
    machiajul e foarte simpatic si usor de realizat, iar unghiutele de efect, imi place la nebunie baza aceea mata. bravo! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc! :* baza e defapt o oja neagra + mattifierul de la Rimmel :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Totul este superb. Imi plac tare mult creatiile tale. Felicitari!
    La multi ani si multi pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. iti multumesc! esti o scumpa intotdeauna :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte fain machiajul, iar unghiile arata interesant, desi nu ma omor dupa ojele mate.

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase, si machiajul, si manichiura ♥♥
    Iti doresc un an nou fericit, plin de realizari! :*

    RăspundețiȘtergere

Back
to top