O paletă (cromatică), zeci de combinații! (ro only)

Dacă-mi citiți blogul de ceva vreme, cu siguranță ați văzut deja review-ul meu pentru paleta Undressed de la MUA (Make Up Academy). Știți că-mi place și probabil intuiți că va avea o surioară geamănă la următoarea mea comandă :)) Eh nu doar eu o iubesc, iar împreună cu alte 6 fete foarte dragi mie am hotărât să vă arătăm câteva combinații pe care le puteți face cu această paletă sau cu Naked de la Urban Decay, după caz, că tot sunt dupes.

Pentru machiajul meu de zi cu zi prefer nuanțele mate cu o idee de luminozitate plasată strategic, așa că cele mai bune prietene ale mele au devenit nuanțele 1, 3, 5 și 6. Pentru machiajul ce urmează să-l vedeți am folosit însă pe lângă nuanțele enumerate deja și puțin din nuanșele 8 și 9.  Culorile le-am aplicat după cum urmează:
Deși inițial mă gândeam să nu aplic gene false, fiind vorba de machiajul meu de zi cu zi, am luat totuși cea mai naturală pereche de gene false pe care o dețin și-am tăiat o bandă în 2 pentru a face demi lashes. E prima dată când aplic „jumate de bandă” pe ochii mei și mamăăăă ce mi-a plăcut! 
Scuzați-mi obrazul, n-am vrut să editez poza, pentru a scoate cele două bubițe care mi-au chinuit fața zilele astea, dar care în sfârșit vor să plece de la mine. 
Produsele folosite:

Pentru mai multă inspirație vă invit și la colegele mele:
Daniela Maria


Until next time, yours,

CONVERSATION

5 comentarii:

  1. Imi pace mult acest tip de machiaj, de fapt e machiajul meu preferat in timpul zilei. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Cam simplut :D ma asteptam la ceva mai smokey :))) Oricum e foarte frumos <3

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) believe it or not, ador lucrurile cat mai simple, asa ca in machiajul de zi cu zi asta aplic. Asta nu inseamna ca un smokey nu este apreciat pe ochii mei, dar mai rarut ca-i mai dragut :)) te pup

    RăspundețiȘtergere

Back
to top