Monday Challenge: Alter Ego + Contest Winners!

A venit din nou lunea în care ne "batem" în interpretări ale unei teme. De data asta, Alter Ego, temă aleasă de mine. Ce-am făcut eu? Mi-am scos la iveală răutatea :))

It's time to "battle" again in interpretations of the same theme. This time, Alter Ego, a theme I chose. What did I do? I emphasized the dark in me :))

Makeup:

Asta sunt eu, în mod normal/This is me, normally:
Asta e alter ego-ul meu, cineva cu mult mai puternic şi mai influent decât sunt eu în majoritatea timpului. Partea asta din mine iese de obicei când am foarte multă încredere în cum arăt, în cum mă comport sau în ceea ce ştiu, după caz:
This is my alter ego, someone way more powerful and influential than I am most of the time. This side of me comes out usually when I'm overconfident in the way I look, act or in what I know:
Nails:
Am încercat să arăt cum alter ego-ul meu preia controlul.
I tried to make it seem as if my dark alter ego takes control.

Şi-acum sunt sigură că eraţi curioase care sunt cele două câştigătoare ale concursului pentru Valentine's Day! 
Ei bine, premiul pentru talent, manichiura aleasă de noi, care îşi va alege premiul este Claudia!  Ea a participat pe blogul meu. Iată manichiura ei:
Felicitări Claudia! Am primit deja pe mail datele tale şi premiul ales de tine a fost Voucherul ELF.

Cea de-a doua câştigătoare, al cărei premiu va fi cel de la Beauty in the Bottle, a fost aleasă cu random. Au fost 39 participante în total, aşa că am numărat aşa: 28 la Miu Miu plus 7 (29-35) la Mirela plus 4 (36-39) la mine. Câştigătoare a ieşit numărul 8:

Alexandra a participat pe blogul lui Miu Miu, care o aşteaptă cu adresa pentru a intra în posesia premiului! :)

Nu-mi rămâne decât să mulţumesc vouă că ne citiţi, colegelor mele, participantelor şi sponsorilor şi să vă invit să vedeţi cu ce idei au venit Miu Miu şi Mirela pentru tema de săptămâna asta.

Until next time, yours, 

CONVERSATION

17 comentarii:

  1. Eram sigura ca o sa castige Claudia, a fost chiar cea mai frumoasa:) Imi place si manichiura ta din aceasta postare:D

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc scumpa :* imi pare rau ca nu am putut sa va premiem pe toate :( sa stii ca si manichiura ta a fost foarte frumoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  3. OMG, dar ce bine te prinde machiajul :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bine te prinde machiajul alter-ego :)
    Iti sta bine cu machiaje puternice :)


    Felicitari castigatoarelor :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte tare interpretarea ta! Fooooarte tare! :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte faina interpretarea :) si iti sta foarte bine cu alte ego-ul tau :) si manichiura pur si simplue o ador

    RăspundețiȘtergere
  7. The eye make up is incredible, love your nails and lipsticks as well! You look so pretty

    A little bit Unique - Blog // Facebook // Bloglovin

    x

    RăspundețiȘtergere

Back
to top