TAG: Beauty things I suck at! (RO Only)

source: memegenerator.net
Laura m-a tagguit să vă dezvălui care sunt lucrurile din categoria beauty la care nu mă pricep. Sunt sigură că deja aţi văzut că o grămadă de bloggeriţe şi-au dat din casă ce nu ştiu sau nu pot face. E rândul meu:

1. Cel mai mare regret al meu e că am degete de mămăligă când vine vorba de aranjat părul :)) am încercat de N ori şi de-abia după 20 de ani de încercări am reuşit să îmi ÎMPLETESC singură părul. Poate vă miră.. pe alţii i-am împletit, n-am avut treaba, dar când a venit vorba să mă împletesc pe mine... all hell broke loose! Nici nu ştiu ce-am făcut sau cum am reuşit dar am avut la un moment dat un nod atât de urât de la încercare de împletit încât am fost nevoită să mă tund scurt. *shame!*

2. Pictatul unghiilor e un chin pentru mine! mă mâzgălesc din cap până în picioare şi mi-e greu să curăţ oja astfel încât să arate bine pe unghii.. Also, am o boală gravă... de câte ori îmi fac unghiile trebuie fie să mă duc la baie, fie să lucrez ceva cu mâinile... evident rezultatul e acelaşi.. totul e useless...chiar şi sprayul cu uscare rapidă! Dovada:

 Aşa că, am început să fac aşa: ulei din belşug pe lângă unghii, şi făcute câte MAXIM 2 odată; aştept să se usuce şi-apoi continui cu alte MAXIM 2 :))

3. I suck at buying clothes.. dacă-s singură prefer să revin când sunt cu cineva, pentru că nu sunt sigură cât îmi place respectiva haină. De asemenea, încerc cu tărie să fiu conştientă că am nevoie de muulte haine şi all that jazz dar dulapul meu are vreo 3 perechi de blugi şi vreo 10 bluze pentru fiecare sezon :))

4. Nu pot să zic chiar că I suck at this dar niciodată nu reuşesc să îmi lipesc genele false în întregime.. întotdeauna un colţişor trebuie să fie dezlipit pe undeva şi eu să-l văd doar în poze după ce am şters machiajul de pe faţă..
click pe poză dacă vreţi să vedeţi look-ul inspirat de Jennifer Love Hewitt

5. Asta e deja ceva ce majoritatea bloggeriţelor au dezvăluit şi asta mă face să mă simt mai bine. Uit să folosesc loţiuni de corp.. am vreo 5 deschise, dar niciuna terminată. Dacă folosesc loţiune de corp o dată sau de două ori pe lună e minune :))

Cam asta ar fi din partea mea. Voi ce nu ştiţi să faceţi în materie de beauty?
O rog pe Cristina Tacaciu şi pe Ana's Beauty Blog dar şi pe cine n-a făcut încă tagul să îl preia :)

Until next time, yours,



CONVERSATION

20 comentarii:

  1. la mine la creme de corp nu e lipsa de talent ci abundenta de lene :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehe :)) imi place tare mult tagul asta, oriunde l-am vazut m-a facut sa zambesc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur ca am participat la zambetul tau :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Sarumana pentru tag, o sa-l fac si eu in seara asta :D. Btw, nici eu nu pot sa-mi impletesc singura parul, iar cu genele am si eu aceeasi problema :)).

    Pup :*

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu am facut tagul astazi.. :D

    cu hainutele am si eu problema.. :D
    la fel si cu impletiturile.. :D
    te pupic!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu sunt cu lotiunile de corp :)) si la fel la unghii dupa ce le fac parca mi-e foame sau am nevoie la baie sau sa ma spal pe dinti :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Hehe... sincer, chestia cu hainele nu e neaparat o generalitate la mine, dar.. uneori, chiar daca vad ceva ce imi place la modul exagerat, prefer sa nu cumpar acel ceva pana nu primesc confirmarea cuiva ca e ok :-))

    RăspundețiȘtergere
  8. Vad ca avem aproximativ aceleasi probleme. ;))
    La mine cele mai dureroase sunt genele false si aranjatul parului. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu nici macar nu am incercat vreodata sa-mi aplic gene false :))

    RăspundețiȘtergere
  10. ei, hai ca nu-i asa de greu :)) mai greu e sa le fixezi :D

    RăspundețiȘtergere
  11. eu trebuie sa gasesc ceva incredibil de fain ca sa nu mai am nevoie de confirmare :)) deobicei rog vanzatoarea sa il tina pana ma intorc de la bancomat :))) si ma intorc cu my personal fashion advisor :))))

    RăspundețiȘtergere
  12. ma bucur sa stiu ca nu-s singura :))

    RăspundețiȘtergere
  13. pictatul unghiilor este un chin si pentru mine, pur si simplu nu am rabdarea necesara :))

    RăspundețiȘtergere
  14. dar de curiozitate...cat timp iti ia sa iti pictezi unghiutele? :)))
    puup

    RăspundețiȘtergere
  15. Dee scumpa, la mine aranjatul parului e tortura curata :))

    RăspundețiȘtergere
  16. eheee..de-ar fi vorba doar de rabdare :)) as putea sa spun ca mana pe care voi o vedeti pe blog e ok, fiind pictata cu dreapta pe stanga :)) mana dreapta in schimb dovedeste ca nu am control deloc in mana stanga :))

    RăspundețiȘtergere
  17. paaaai :)) vreo ora si-un pic :D de obicei ma uit la seriale in timp ce imi fac unghiile :D

    RăspundețiȘtergere

Back
to top