Finally a HAUL!

Nu cred că am fost vreodată mai fericită să fac un haul pe blog! defapt nu am prea făcut.. dar asta e în afara discuţiei. Anul 2013 pentru mine a fost unul cumpătat. Mi-am impus (şi-am realizat) să nu cumpăr decât strictul necesar. Până în iunie.. acum am dat iama în bani şi-am cumpărat chestii...cumpătat, dar am cumpărat câte ceva. Să vă arăt:
I don't think I was ever happier to post a haul on the blog! Actually I haven't really done many hauls here.. but that's beside the point. 2013 was for me a well-balanced year. I told myself (and did that! ) that I would only buy the things I really need, not all the things I want. Until June..now I hit the money and I bought stuff...not too many, but I bought some. Let me show you:

  • Inglot goodies:
Concealer-ul ăsta este motivul principal pentru care eu vroiam să ajung la standul Inglot de la târgul Beauty Forum Cluj. Am auzit muuuulte chestii bune despre el şi vroiam neapărat să-l încerc. A costat 16 lei şi e nuanţa LW400.
The main reason why I wanted to go to the Inglot display at the Cluj Beauty Forum was this concealer. I had heard a lot of great things about it and wanted to try it out. It was 16 lei  (~$5) and it is in shade LW400. 
Apoi am văzut dezinfectantul pentru pensule şi după o discuţie cu Irina de la Inglot, am decis să-l cumpăr şi pe ăsta. A fost 29 lei. 
I then saw the brush cleanser and after talking to Irina from Inglot, I decidet to buy this one as well. It was 29 lei (~8$).
Tot de la Irina am primit şi-un cadou, pentru că ştia de blog. Aşa că în punguliţă am găsit un AMC eyeliner gel nuanţa 89 şi un ruj nuanţa 106.
Irina also gifted me with an AMC eyeliner shade 89 and a Lipstick shade 106, because she knew my blog ♥
  • Pearl cosmetics goodies:
Odată cu biletul cumpărat la târg am primit un voucher de 20 lei la standul celor de la Pearl Cosmetics. Am ales o ojă Pearl nuanţa 1082 (8.5 lei), un multi coat Pearl (11 lei) şi o pilă cu 3 feţe (5.6 lei). Am plătit pe lângă voucher vreo 4 lei. 
Once I got the ticket for the fair, I got a 20 lei gift card to spend at the Pearl Cosmetics display. I picked a Pearl nail polish shade 1082, a multi coat Pearl and a 3 sided nail file. 
  • Mario Bădescu goodies:
Ne-am oprit şi pe la standul celor de la Mario Bădescu care au fost foarte prietenoşi cu noi. Când le-am zis că sunt singura din grup (eram cu Cleo, Luiza şi Dia) care n-a încercat încă produsele lor, m-au cadorisit cu câteva mostre să nu mai pot să zic că nu le-am încercat!
We also stopped at the Mario Bădescu display, and they were very friendly to us. I told them I was the only one in the group (I went with Cleo, Luiza and Dia) who had never tried their products before and they were kind enough to give me some samples to try out.
  • Romwe goodies:
De pe Romwe fac în continuu comenzi, iar de data asta mi-am luat ceasul ăsta: / I always buy things from Romwe, and this time I got this watch:
Un set de pensule de care eram tare tare curioasă: / a brush set I was curious about:
şi-o cămăşuţă mint extraordinar de cute ♥ / and a cute mint sleeveless shirt ♥


  • Other goodies
De la un alt stand cu unghii al cărui nume nu l-am reţinut pentru că nu auzisem de ei până atunci, am luat cu 4 lei un glitter albastru ♥
From a different stand at the show, I bought a blue glitter for 4 lei (~1$) ♥.
Într-o altă zi m-am dus pe la DM şi-am dat de ojele Alix Avien Shineplus la 4.5 lei. Am luat nuanţa 540.
Another day I went to DM (Drogherie Markt) and saw the Alix Avien Shineplus nail polishes for 4.5 lei (~1.5$). I grabbed shade 540.   
Şi-am primit şi-un cadou din partea cumnatului meu care s-a întors din Marea Britanie, un întăritor de unghii de la Rimmel şi-o geantă Atmosphere. 
I also got a gift from my brother in law which came back from the UK a Rimmel nail hardener and an Atmosphere bag. 

Voi ce cumpărături aţi făcut recent? What shopping did you do recently?

until next time, yours,

CONVERSATION

7 comentarii:

  1. UU, ce de goodies! Nu stiam ca ojele Alix Avien sunt asa ieftine. Zilele astea ma duc la DM si-mi iau si eu :))

    Sa le porti-folosesti sanatoasa pe toate! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosesti cu placere! Hai ca nu's chiar asa de multe cumparate, mai e loc. :)) Daca mai e nevoie, bineinteles.
    Am intrat si eu un pic in DM astazi si am vazut ojele, chiar ma gandeam sa caut un swatch pt aceasta nuanta.

    RăspundețiȘtergere
  3. merci :* nu am gasit nici eu swatch pt nuanta asta..am sa incerc sa ma ocup de asta zilele ce urmeaza, desi e destul de greu sa prinzi nuanta in poza :(

    RăspundețiȘtergere
  4. daa nici eu nu ma asteptam sa fie asa ieftin dar oricum sunt destul de micute :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Geanta! <3 Mă tentează și pe mine produsele Mario Bădescu, vreo părere până acum? :D

    RăspundețiȘtergere
  6. :D nu le-am testat inca, dar miros bine :))

    RăspundețiȘtergere
  7. deocamdata am folosit doar multi coat-ul si pila si le ador. am sa scriu despre asta la un moment dat :)

    RăspundețiȘtergere

Back
to top