NOTD: It's dragonfly season!

Încep prin a zice că libelulele sunt singurele insecte care îmi plac şi de care nu mi-e frică! Gândaci, muşte, buburuze sau fluturi - să fie unul prin preajma mea şi-am să fug urlând "GET THAT THING AS FAR AWAY FROM ME AS POSSIBLE!". Totuşi, când văd o libelulă sunt "Awww, libelulă, ain't that cute?" Aşa că le-am pus pe unghiuţe (Sticker desigur):
I'll start by saying that dragonflies are the only insects I like and am not scared of! Beetles, flies, ladybugs or butterfly - show me one and I'll be like "GET THAT THING AS FAR AWAY FROM ME AS POSSIBLE!". And yet, when I see a dragonfly I'm all about "Awww, look! A dragonfly! Isn't it cute?" That's why I applied them on my nails (decals of course):

Ca bază am folosit oja Shine Tech de la Deborah în nuanţa 04.
As a base I used the Shine Tech nail polish by Deborah in shade 04.

Voi ce relaţie aveţi cu insectele? Aveţi excepţii ca mine?
What relationship do you have with insects? Do you have exceptions like I do?

Until next time,  yours,



P.S. Here's a pic I took of a dragonfly a few years ago ♥ ain't it pretty?

CONVERSATION

24 comentarii:

  1. asa-mi plac postarile tale lately :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumosa, frumoasa manichiura ta!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu sunt ingrozita de orice misca :))) Libelulele sunt dragalase, imi place manichiura, foarte delicate stickerele astea.

    RăspundețiȘtergere
  4. in mod normal si eu:))) nu stiu de ce agreez libelulele dar pur si simplu nu mi-e frica de ele (astea cu codita subtire, ca este ceva specie cu coada groasa, de-aia fug mancand pamantul ca seamana mai degraba cu fluture de noapte decat libelula :)) )

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasa manichiura. Eu fug ingrozita de albine si viespii. Si sunt atat de ingrozita de ele incat, cand domnul meu a vrut sa isi cumpere o masina si se uita la un Seat galben cu dungi negre, i-am spus ca eu in asemenea masina nu ma urc nici moarta :)) Inchipuie-ti ce fata a facut doamna de la reprezentanta :))

    RăspundețiȘtergere
  6. daca ma vezi cum fac pe strada cand ma bazaie o insecta faci pe tine =))) odata stiu ca m-am speriat asa tare ca am cazut peste o gramada de boscheti :| si am inceput sa plang ca simteam ca umbla ganganiile pe mine =)))))))))) ... iubi era in stare de soc =)))))))))))))...in fine e foarte frumoasa si chiar eleganta manichiura, libelula aia arata asa frumos <3 de ar arata toate asa le-am pandi cu paletele :))))

    RăspundețiȘtergere
  7. E frumoasa manichiura. Si mie imi plac libelulele, sunt superbe :X

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce model gingas. Imi place si oja de baza. :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Dragalasa libelula :)
    Si mie mi-e frica de gandaci, dar cu fluturii si buburuzele imi place sa ma joc

    RăspundețiȘtergere
  10. Arata fantastic si fotografiile sunt foarte frumoase,apropo! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  11. vai, chiar zilele trecute am fugit de-un fluture :))

    RăspundețiȘtergere
  12. In perioada asta si eu sunt prinsa tare cu libelulele...asa ca tocmai mi-ai dat o super idee, sa fac o sedinta foto cu tema asta. :) puppp :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Sigur, eu mi-am refacut blogul de cateva zile...si sunt cat de cat la zi. Acolo voi posta momentan. Mersic pt idee :*

    RăspundețiȘtergere

Back
to top