Winner I love...All Made up! (3 year giveaway)

Am încheiat și acest giveaway și a venit timpul să vă dezvălui cine este cea care se va bucura de cele două unturi de corp I love..♥


Așadar, am pus toate numele și șansele în plus în list randomizer, ca de obicei, iar câștigătoarea este..




Ioana Gheorghita!! Felicitări! Ai 48 ore la dispoziție să mă contactezi pentru a-ți revendica premiul! Aștept mailul tău fie prin formularul de contact de pe blog fie direct la oana.ancka@gmail.com

Celorlalte participante le mulțumesc pe participare și le urez noroc pe viitor, pentru că vor mai veni concursuri de acest gen :)

De asemenea, mulțumesc celor de la I love Cosmetics pentru ajutorul acordat în organizarea acestui giveaway!

Vă mulțumesc tuturor că de 3 ani mă citiți și mă sprijiniți!

until next time, yours,

CONVERSATION

4 comentarii:

Back
to top