♥ June's Favourites!

Am întârziat din nou cu preferatele lunii, chit că pozele le aveam făcute de la începutul lunii iulie. Aşa că nu am să lungesc povestea prea mult şi-am să vă arăt care au fost my must haves în luna iunie.
I am late again with the favourites post, even though I had taken the pictures in the beginning of July. I won't talk for long so let me show you my must haves in June.

  •  Deborah 24h eyeliner pencil in 251 - black
Nu rezistă 24 ore pe ochii mei, nu rezistă nici măcar 6 ore, dar îmi place consistenţa şi intensitatea culorii. Aşa că nu mă deranjează aşa tare că trebuie să îl reaplic. Totuşi mă cam deranjează cum se întinde când "curge".
It does not stay on for 24 hours on mz eyes, not even for 6 hours but I love the consistency and intensity of the color. So it doesn't bother me that much having to reapply it throughout the day. Still, I find it quite annoying how it spreads when it "leaks".
  •  Pearl multi coat
Am cumpărat multi coat-ul Pearl la târgul Beauty Forum şi m-am îndrăgostit de el! Să vă explic: se usucă incredibil de repede, rămâne lucios şi poate fi folosit atât ca bază cât şi ca top coat. Nu-i grozav?
I bought this multi coat at a cosmetics fair and I instantly fell in love with it! Let me explain: it dries off quickly, it keeps its shine and it can be used both as a base and as a top coat. Isn't that awesome?
  •  Ivatherm Thermal water
Iunie a fost o lună pretenţioasă. Am avut perioade răcoroase şi perioade foarte calde. Ei bine, când mi-e foarte cald, faţa mea decide să se transforme din uscată în uleioasă în cel mai rău mod posibil. Aşa că apa termală mă ajută să-mi menţin pielea "la răcoare". Eu o folosesc pe cea de la Ivatherm, varianta 100 ml, pentru că e perfectă de cărat în geantă.
June has been a pretentious month. We've had chilly days and super hot days. Well, when I'm super hot, my face decides to transform from dry to oily in the worst possible way. So thermal water helps me keep my skin "in the cooler". I use the Ivatherm thermal water, the small can of 100ml because it's easy to carry it around.
  • Inglot brush cleanser
Am vrut să pun mâna pe produsul ăsta din primul moment în care l-am văzut în magazinul Inglot din Constanţa, anul trecut. Desigur, atunci nu trebuia să ajung în Constanţa şi nu eram pregătită absolut deloc financiar. Aşa că am rămas doar cu gândul. Asta până recent când Inglot ne-au făcut o vizită la Cluj cu ocazia târgului Beauty Forum şi-am avut ocazia să mi-l cumpăr. Am totul pregătit pentru un review ca la carte, trebuie doar să mă mobilizez să-l pun cap coadă.
I wanted to get my hand on this since the very first moment I laid eyes on it in the Inglot shop in Constanţa, last year. Of course, I wasn't supposed to get to Constanţa last year so I was unprepared financially. I could only have it in my thoughts. Up until recently when Inglot payed us a visit in Cluj for Beauty Forum and I had the chance to purchase it. I've got everything ready for a review, I just need to get impulsed and put it together.  

What were your favourites in June?

Until next time, yours,



P.S. Am un concurs interesant pe pagina de Facebook. Vă invit să participaţi dacă n-aţi făcut-o deja! (Citeşte regulamentul şi participă aici!)

CONVERSATION

3 comentarii:

  1. Apa termala Ivatherm suna bine. :)

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu voiam sa ajung la acel Beauty Forum de la Cluj si exact atunci am fost nevoita sa plec din Cluj:(( regret dar nu am ce face acum, sper ca la anul sa apuc si eu ceva bunatati:))
    As vrea sa vad review la toate produsele, daca poti:D

    RăspundețiȘtergere
  3. lasa, ca o sa mai vina si la anu' >:D<

    RăspundețiȘtergere

Back
to top