Guest post Ana's Beauty Blog: True Blood nails (water marble)

     Buna, doamnelor.

     Eu sunt Ana sau, mai exact, Ana's Beauty Blog, in caz ca nu ma stiti. Sunt mai mult decat bucuroasa ca am onoarea de a scrie pe blogul Ancutei, careia ii multumesc pentru invitatie (sper ca te distrezi acolo unde esti :D).
     Astazi am pentru voi o manichiura si nu una simpla, ci un water marble. Anca mi-a spus mereu ca si-ar dori sa poata face astfel de manichiuri si, de dragul ei, m-am gandit sa postez modelul ei preferat dintre toate manichiurile mele. Cumva neintentionat, manichiura mea s-ar potrivi cu provocarea ei "True Blood". Desi n-am folosit oja neagra, cea kaki de la China Glaze este atat de inchisa, incat pare neagra.







     Sa va spun ce produse am folosit: drept baza am ales Essie Blanc, iar water marble-ul este realizat din China Glaze Cast A Spell si P2 030 Celebrating Red. Despre tehnica nu am ce sa va spun, pentru ca nu poate fi explicata, ci trebuie aratata. Pe Youtube gasiti o multime de tutoriale si planuiesc si eu sa realizez unul cat de curand.
     Sper sa va placa manichiura mea si, daca aveti placerea, va invit sa-mi vizitati blogul si pagina de Facebook.


                                          Click pe poze pentru marire















                                                    Va pup si fiti frumoase.

CONVERSATION

3 comentarii:

  1. Arata senzational! O singura data am incercat un water marble si parca mi-au iesit 2-3 unghii bune, in rest nu prea :D Tu esti experta deja! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Niciodata nu m-am gandit la combinatia asta de culori pentru water marble. Super!

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunat ti-au iesit!As purta cu mandrie asa manichiura realizata de tine!Pup!

    RăspundețiȘtergere

Back
to top