Subliniază-ți frumusețea cu un plus de încredere

Bună, sunt Oana și am o mare lipsă de încredere... Salut, sunt Anca și încet, învăț să-mi construiesc încrederea în mine!
Ceea ce ați citit mai sus nu sunt două persoane diferite și nici nu se exclud una pe cealaltă. Poate lucrul acesta vi se pare ciudat (sau poate că nu) însă eu nu sunt întotdeauna încrezătoare în mine și în ceea ce pot să fac. Am decis să abordez puțin tema încrederii ca amplificator al frumuseții pentru că m-am înscris la Școala de Beauty Blogging by L’Oréal Paris.

sursă foto
Știți vorba aia „o femeie gravidă are o strălucire aparte”, eu cred că asta se poate transforma foarte simplu în „o femeie încrezătoare are un grad în plus de frumusețe”. Sunteți de acord?
Fiecare om are un alt ideal de frumusețe și asta e perfect normal, însă sunt convisă că încrederea joacă un rol foarte important în asta.
Sursă foto
Pentru mine, încrederea vine din nivelul de comfort. Dacă mă simt bine, încrederea vine de la sine. Întotdeauna am avut o problemă cu modul în care arăt, așa că pentru mine, amplificatori de încredere sunt următorii:
1. Ruj îndrăzneț.
Aceasta este o poză de la începuturile blogului. Puteți observa chiar și dintr-o imagine statică lipsa mea de încredere.
Iar asta este prima mea întâlnire cu rujul roșu. Observați diferența de atitudine? 
Dar acum? Da, știu. Ăsta e un machiaj pentru Halloween, dar acum 3 ani nu aș fi avut curaj să-l port. Anul trecut chiar l-am purtat! Nu știu dacă vă par mai frumoasă sau nu, dar dezvoltarea încrederii se vede chiar și în imaginile statice.

Sfatul meu: Dacă ai o zi în care încrederea în sine e la pragul critic, încearcă un ruj roșu!
2. Bluza/rochia preferată.
Încrederea ține și de hainele pe care le porți, pentru că modul în care îți porți hainele spune lumii cât de încrezătoare ești în tine. V-amintiți primul meu Outfit of the day (OOTD)?
Par încrezătoare? Nu, nu-i așa? Pentru că deși hainele nu-mi displăceau, nu mă simțeam atât de comfortabil în ele încât să pot să le port „pentru cameră”, motiv pentru care pozele au fost făcute în intimitatea casei mele.
În februarie 2013, de ziua mea, v-am arătat ținuta în care am sărbătorit cei 23 ani împliniți. Primul lucru pe care îl puteți observa e că această poză a fost făcută afară. Asta înseamnă că deși kilogramele mele în plus au rămas aceleași, mă simțeam diferit în hainele ce le purtam și nu mai aveam nicio problemă în a-mi arăta încrederea în poze.

Sfatul meu: Îmbracă haina care te face să te simți bine, sexy chiar, indiferent de numărul de pe cântar. Fiecare dintre noi are o freakum dress* ascunsă undeva.

3. Muzică de fundal.
Dacă mă cunoașteți câtuși de puțin, știți că muzica e un element extrem de important în viața mea. Cel mai bun mod pentru a-mi exprima sentimentele este muzica! Fie că sunt tristă, nervoasă, îndrăgostită sau doar hiperactivă există câte o melodie pentru fiecare stare. Așa că atunci când nu am suficientă încredere în mine și în ce pot face ascult niște melodii confidence boosters precum:
 sau

Sfatul meu: Folosește muzica sau orice altă formă de artă pentru a-ți exprima și elimina temerile! Câteodată, tot ce ai nevoie pentru a fi încrezătoare e un ritm bun pe care să pășești!

Și-acum că v-am spus care sunt pașii pe care îi parcurg eu pentru a-mi spori încrederea în mine vă întreb: Voi ce faceți când trebuie să deveniți mai încrezătoare?

Until next time, yours,


*Freakum dress = "a sexy dress, that every woman has, which shows off her goodies;" (o rochie sexy, pe care fiecare femeie o deține, care o pune în evidență. 
**Acest articol a fost scris pentru Scoala de Beauty Blogging by L'oréal Paris 

CONVERSATION

10 comentarii:

  1. super transformare, sa stii! se vede cat ai evoluat in acesti 3 ani, de cand ai inceput blogul. sper sa reusesc sa imi cresc si eu increderea in mine! :) succes! sunt alaturi de tine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos articolul!
    si eu le ador pe Jessie J si Beyonce, au niste melodii extrem de motivante! Le ador!
    Esti o draguta! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi a placut ffff mult articolul...imi place cum gandesti and u r right :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Îţi doresc din suflet mult succes, eşti un exemplu minunat de aşa DA! Ultima poză vorbeşte de la sine despre asta! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur ca ti-a placut articolul! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari, ai avut o evolutie minunata!!!

    RăspundețiȘtergere

Back
to top