Life Diaries: An Erasmus Story (III)

După cum știți, ultimele șase luni au fost cam diferite pentru mine. Nu am avut timp să mă dedic blogului, să vă povestesc prea multe. Am petrecut cinci luni perfecte în lumea Erasmus. Cinci luni în care am locuit și studiat în Zaragoza, Spania. Mi-am început povestea aici, am continuat-o aici, iar acum este momentul să o închei.
As you may know, the past six months have been very different for me. I didn't have the time to post on the blog or to tell you too many things. I spent five perfect months in the Erasmus world. Five months during which I lived and studied in Zaragoza, Spain.  I started telling my story here, I continued it here and now it's time to finish it.

Ca să terminăm povestea cu amintiri plăcute, am încercat să ne bucurăm pe cât posibil..
In order to end the story with pleasant memories, we tried our best to enjoy... 
... de ultima petrecere;
... the last party;
... de ultima călătorie cu autobuzul Zaragozan;
... our last trip on a Zaragoza bus;
... de ultima plimbare la pas prin oraș;
... the last time walking through the city;
... de ultima cafea acolo.
... our last coffee there. 
Ne-am luat la revedere în ultima noapte (nedormită) împreună,
We said our goodbyes through the (sleepless) last night together,
ne-am făcut bagajele...
we packed our luggage...
și ne-am întors la Cluj, unde am sărbătorit toată experiența cu o limonadă!
and we returned to Cluj, where we celebrated our experience with a lemonade!

În retrospectivă, Erasmus a fost o experiență incredibilă, pe care o recomand oricui are șansa să facă asta. E o experiență care îți oferă un alt punct de vedere, o altă mentalitate, care te ajută să cunoști oameni incredibili de cele mai multe ori, o experiență care îți deschide ochii și ușile. Dacă aș putea, aș face-o din nou. 
In retrospect, Erasmus was an incredible experience, which I recommend to anybody that is offered the chance to do it. It is an experience that offers you a different point of view on life, a different mentality, that helps you meet incredible people most of the times, an experience that opens your eyes and the doors to your future. If I could, I'd do it all over again!

Until next time, yours,

CONVERSATION

6 comentarii:

  1. in Spania mi-ar placea si mie sa plec cu Erasmus dar din pacate la facultatea mea sunt alte tari in acest program. :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-am urmarit incursiunea si aici si pe facebook, de-a lungul perioadei petrecute in Spania.
    Nu pot decat sa ma repet, e o experienta frumoasa care precis te-a maturizat si ti-a deschis noi orizonturi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. pare atat de distractiv.
    de fapt, de ce zic pare? cu siguranta a fost distractiv! sper sa prind si eu o bursa in anii ce urmeaza :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca prinzi, chiar iti recomand sa te duci! E mega fain si deprinzi niste abilitati pe care altfel nu le poti deprinde!

    RăspundețiȘtergere
  5. asa e, sa stii! m-a schimbat complet experienta!

    RăspundețiȘtergere
  6. daca ai ocazia, oriunde du-te! e incredibil cum te schimba o astfel de experienta :D

    RăspundețiȘtergere

Back
to top